paramore

dem är löjligt bra och deras texter är faktiskt fina. faktiskt.
och jag är inte trött, jag ska upp 06:00 i morgon, borde kanske sova men inte fan gör
jag det, jag orkar helt enkelt inte sova, (hahaha?)

och idag har det inte vart speciellt mycket, var hemma hos en kompis innan, hennes mamma
hade gjort lussebullar och glutenfria pepparkakor.
men idag var jag laktosintolerant och mätt. och gud vad bra jag ljuger ibland.
jag har inte tränat någonting och jag har liksom lullat fram i något slags moln hela dagen, jag känner knappt
igen mig själv och antagligen inte kompisen jag besökte heller för hon ville ha ut mig ur huset
redan vid halv sex. tack och hej liksom.

23:18
vet inte, kanske skulle ta och sova egentligen.
imorgon, mat. i övermorgon, mat. nästa vecka, mat. nästa månad, mat.
mitt fullbokade schema framåt.
fyfan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för besökslösen på bdb? :)

jag skriver till dig på anamia

puss!<3

2008-12-15 @ 23:57:20
URL: http://skeletonwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0