hej

kom på att iförrgår skulle jag egentligen ha åkt till egypten.
lite sådär 50/50 feelings med det eftersom det skulle vara skönt att komma iväg
både hem ifrån och från skolan.
men jag är för tjock för minibikini på fullpackade stränder, alla kommer typ glo och tappa matlusten
när dme ser mitt hängiga vita fläsk. uschh.
men det där med skolan skulle faktiskt vara riktigt skönt eftersom sista veckan är så dryg.
och jusdet, angående julbordet gick det lite åt helvete 5% out of 100%.
jag bangade rejält och tog tre ägghalvor alltså ett och ett halvt ägg varav ett med kaviar på.
orkar inte ens kolla upp kcal i det.
men jag antar att jag har gått av det senare nu på dagen, skönt!
annars har idag varit som alla andra dagar pretty much.

dulce
, min fina du lyser upp mina dagar, du har iallfall lyst upp dem senaste och det känns så
skönt att dela känslor och tankar med någon så lik en själv. du förstår inte<3

Kommentarer
Postat av: l

:( <3



sv: jag känner mig så värdelös. :(((

2008-12-18 @ 13:06:26
URL: http://lovepainbeauty.blogg.se/
Postat av: Dulce

Åh, gumman vad söt du är! Och jag måste erkänna att du hjälpt mig en del just nu du med! Och jag är glad för att vi hittat varann!<3 (låter töntigt, men sant)



Det slog mig förut i skolan att det är rätt läskigt hur lika vi är, och hur konstigt det kändes att jämföra dig som man inte ens träffat med min bästa kompis! Helt sjukt, men du betyder!:)<3 Vi måste keep up the work together!

Stay strong with me, and we´ll make it! <3







2008-12-18 @ 17:12:32
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0