god morgon

jag suger verkligen på rubriker och ja.. höhö.
ska till tandläkaren snart, så får väll bege mig om ett par minuter men slänger
endå upp ett litet inlägg.

ganska osäker på idag faktiskt, någon slags julbuffé och mina noneana friends är helt
hyper av någon wierd anledning.
känns som om jag vill stanna hos tandläkaren och inte gå tillbaka till skolan, bara för matens skull.
mat kontrollerar mig mer en vad jag kontrollerar mat just nu, men det ska ändras.
jag ska sätta nyårslöftena som jag måste hålla, dem ska sättas i helgen.
ska bara komma på dem alldeles rätta om ni förstår vad jag menar?
hoppas att alla har en bra dag där ute och, stay strong

Kommentarer
Postat av: A

nja, man går nog inte upp i vikt av några tuggor. men om man ska börja äta middag varje dag i tre veckor efter svält så går man nog upp, iaf ett par tre kilon...

ta hand om dig!

2008-12-17 @ 09:44:11
URL: http://proana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0