dagens

dagens matintag:
F: -
L: -
M: en clementin

dagens träning:
F: -
L: -
M: femton x fem situps
K: trettio minuters jogging


och jag vet inte, har ingen som helst kommentar, allt är ju jävligt likgiltigt
endå nu för tiden antar jag.
eller inte likgiltigt, det finns definitivt bra saker här i livet, och när det gäller människor vet ni
vilka jag pratar om.
när det gäller annat känns det faktiskt likgiltigt, och halvdant och tråkigt.
vad vill jag egentligen få ut av den här sjukdomen? kärlek? har jag inte redan kärlek i mitt liv liksom?
jag antar att det är kärleken utav mig själv jag vill ha.

fan vilken känsla att stiga upp en dag, se sig i spegelen och säga till sig själv
"du är så in-i-helvetes vacker och unik"

Kommentarer
Postat av: Dulce

Vad duktig du är gumman!



Jag vet, det känns knäppt när man ställer sig den frågan. Vad vill man ha?

Men det är väldigt ego, att tänka som vi gör. Att vi vill bli vackra, men sen må dåligt. Bara vårat yttre styrs för vackerheten utanpå, men det är vell inanpå man vill vara vacker, och må bra?

Vad gör vi? Egentligen känns det korkat, men ändå vill jag..

Kram!<3

2008-12-25 @ 13:05:54
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/
Postat av: "outerperfection"

Hej, om du läste outerperfection.blogg.se så ska du veta att jag har tagit bort den (för det var några som vägrade att sluta terra mig när jag precis hade blivit icke-anonym och det kändes liksom sårbart) och bloggar nu på xanga istället!

2009-02-08 @ 15:27:39
URL: http://www.xanga.com/shackiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0