bruises and bleached memories

en ensam individ i ett skyddat hörn,

en ensam själ i tunnelns slut.

-------------------------------------------------------------------
04:12 - det betyder ingenting bara att mitt hjärta har slått över tusen slag i natt

om man blickar ut så ser man den tunga dimman fångad i vattenpölarna på marken, bildar vattengas

som fyller trötta lungor i den kalla morgonen.

Kollar man in ser man bara mörker och den instängda atmosfären fångar mig igen.

Det är ensamt nu, helt stilla och inte ens du ligger nära så jag kan räkna dina andetag och andas i samma takt.

För en dag kommer vi båda dö och bli till jord och vatteånga, bli andades.

Så det är lika bra att vi lär oss redan nu, och i mitt huvud snurrar orden: du, du, du, du.

Fast det vet ju inte du, för vi andades inte i takt den här natten heller, och jag räknade aldrig födelsemärkena på din

bröstkorg. För jag såg aldrig in i dem blåa ögonen som en gång lovade mig att stanna förevigt.

För att ett förevigt existerar inte, bara i dem blåa ögonen som ljög för mig en gång, där var förevigt en evighet.

Och klockan slår slutligen 05:00 och jag somnar i famnen som aldrig fanns där för att hålla om mig och smeka

tårarna ur mitt ansikte.

Du ljög.


Kommentarer
Postat av: S

Jag vet inte vad jag ska säga, för jag vill inte att någon skall känna detta. :/

Desamma!

Kärlekstrubbel?

Postat av: Anonym

du bodde i göteborg va?

fan vad jag älskar göteborg!!

synd att jag bor typ ljusår därifrån /;

är du medlem på anamia?

take care<3

2008-12-15 @ 23:39:44
URL: http://skeletonwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

falun, men brukar åka till göteborg eller sthlm så fort jag får chansen, och pengar dvs (:

älskar den sidan, man får asmkt pepp och motivation och stöd, och det finns typ 8000 medlemmar.. tycker verkligen att du ska bli det!

<3

2008-12-15 @ 23:43:23
URL: http://skeletonwish.blogg.se/
Postat av: S

Jepp i understand.. tror jag. Kan ju inte veta exakt om du inte berättar, men jag tror jag vet.



Jag kommenterar också tillbaka.. men borde egentligen göra nå så man kommenterar tillbaka direkt eller nått.. eller finns det?

Postat av: Anonym

heter anarkistkola på anamia

och anarkistkola på bilddagboken (:

vad heter du?

:)<3

2008-12-15 @ 23:51:27
URL: http://skeletonwish.blogg.se/
Postat av: Jii

jag är 1,60 . du då ? :)

2008-12-15 @ 23:53:03
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Postat av: S

Då får det låta fjortis, men fjortis har olika benämningar från person till person så..

Killar kan vara ett jävla stopp i livet, men man måste se vidare. Minnas det bra och sedan tänka på varför det inte fungerade.

Jag har själv precis kommit ur ett förhållande och det gör ont.

När sånt händer, blir det även värre på andra plan, inte sant?

Postat av: S

Nepp jag har inte riktigt hört talas om det. Filmen Twilligt eller? Har inte haft mycket tid till annat än skolarbeten ett tag nu.

Postat av: Jii

Jag har aldrig vägt över 50 kg. Det högsta jag vägt är 48, och det har bara kommit dit upp hur mycket jag än hetsat. Utan att jag vet av det väger jag runt 46 kg typ två dagar efter, så det har inte pågått speciellt länge eftersom det jag är på just nu typ är min normalvikt ;b Jag har alltså inte gjort något speciellt alls. Stay strong <3

2008-12-16 @ 00:05:52
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Postat av: S

Hmm ska försöka klämma in lite böcker på jullovet faktiskt.

Vad går du då för årskurs?

Postat av: S

Ahaa okej.. Ja jag går sista året på gymnasiet.

Postat av: Jii

hur gör du då?

shit, du är bara 14 år. var försiktig! hur länge har du hållt på?

2008-12-16 @ 00:13:36
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Postat av: S

Nejdå jag har vänner mellan 12 och 54. Ålder är inget fenomen som hindrar folk att prata.

Jag går en it-mediautbildning.

Postat av: S

Vet du vad Steph. Du är ung och har hela livet framför dig, du borde ta tillvara på din kropp, lär dig att älska dig själv.

Du borde inte kämpa för att gå ned. Du borde kämpa för att må bra. <3

Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE





KOLLA IN MIN BLOGG, ILLAPISSAT.BLOGG.SE



KOLLA IN MIN BLOGG, ILLAPISSAT.BLOGG.SE



KOLLA IN MIN BLOGG, ILLAPISSAT.BLOGG.SE



KOLLA IN MIN BLOGG, ILLAPISSAT.BLOGG.SE

2008-12-16 @ 12:32:12
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: Dulce

Vad vackert skrivet! Verkligen !<3

2008-12-16 @ 22:20:48
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0